1. PLAN ODCHUDZAJĄCY (1000 / 1500 / 2000 kcal)

Chcesz zrzucić zbędne kilogramy, podkręcić swój metabolizm w oparciu o zasady zdrowego  żywienia? Jeżeli tak, wybierz właśnie ten plan żywieniowy! Ułożony jadłospis dostarcza  w odpowiednich proporcjach węglowodany, białko oraz tłuszcze a także składniki mineralne i witaminy. Oprócz utraty kilogramów kompozycja przygotowanych dań uczyni stosowanie tego planu przyjemnością.

 

2. PLAN WEGETARIAŃSKI (1000 / 1500 / 2000 kcal)

Plan żywieniowy kierowany dla osób, które wykluczyły ze swojego jadłospisu produkty mięsne, nie rezygnując jednak z ryb, nabiału i jaj. Dzięki temu, mimo braku mięsa w diecie jadłospis jest odpowiednio zbilansowany. Dostępny w wariancie ODCHUDZAJĄCYM – 1000, 1500, 2000 kcal.

Uwaga! Istnieje możliwość wyłączenia ryb z planu wegetariańskiego – poinformuj nas tylko o chęci wprowadzenia tej zmiany.

 

3. PLAN SPORT ACTIVE+ (PROTEIN+ / CARBO+ 2000 / 2500 / 3000 / 3500  / 4000 kcal)

To dieta wysokoenergetyczna stworzona dla osób aktywnych fizycznie, którym brakuje czasu na przygotowywanie odpowiednich posiłków, bądź chcą mieć pewność, że ich wysiłek wspierany jest właściwą dietą. W zależności od Twoich potrzeb oferujemy dietę wysokobiałkową bądź wysokowęglowodanową. Jadłospis skomponowany jest z wysokiej jakości produktów bogatych we wszystkie składniki, jakich potrzebuje organizm sportowca. To plan żywieniowy pomagający osiągać sukcesy każdej trenującej osobie.

 

4. PLAN CROSS SPORT+  (2000 / 2500 / 3000 / 3500 / 4000 kcal)

Jeżeli w Twoim planie treningowym nie brakuje BURPEE’S, MUSCLE UP’ÓW, T2B to stworzyliśmy plan żywieniowy idealny dla Ciebie! Plan CROSS SPORT+ zapewni Tobie odpowiednią regenerację, pomoże w budowaniu masy mięśniowej oraz w utracie zbędnych kilogramów. Jest to kolejny rodzaj planu sportowego przygotowanego przez Fit&More. Cechuje się wysoką zawartością białka i tłuszczów oraz niską podażą węglowodanów.

 

5. PLAN GLUTEN&LACTOSE FREE  (1000 / 1500 / 2000 / 2500 kcal) NOWOŚĆ

Plan dedykowany jest dla osób zmagających się z nietolerancją glutenu i laktozy lub z przyczyn zdrowotnych muszą wykluczyć pewne składniki z codziennej diety.
Wybierając dany plan nie musisz martwić się o zbędne kilogramy ponieważ korzystanie z niego pozwoli na spadek masy ciała, opierając się na zasadach oferowanej przez nas diety odchudzającej.
Produkty z mleka zostały zastąpione mlekiem roślinnym i produktami bez laktozy.

 

6. PLAN MEGA MUSCLE (2600 / 3500 / 4100 kcal) NOWOŚĆ

To wysokobiałkowy plan sportowy przeznaczony dla osób budujących masę mięśniową. Plan składa się ze śniadania, trzech różnych posiłków obiadowych o tej samej kaloryczności oraz koktajlu potreningowego. Posiłki wchodzące w skład planu zawierają stałe proporcje mięsa, dodatku węglowodanowego, warzyw oraz tłuszczu

 

PLANY SPORTOWE OBEJMUJĄ KOKTAJL POTRENINGOWY!