FAQ – Najczęstsze pytania naszych Klientów

FAQ - Najczęstsze pytania naszych Klientów 2

W jakiś sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów, wybierz dla siebie ten najwygodniejszy! Plan żywieniowy możesz zamówić
• telefonicznie —-> tel. 796-200-002,
• drogą mailową biuro@fitandmore.pl
• osobiście w naszym biurze: ul. Stary Rynek 95/96, 61-773 Poznań,
• podczas konsultacji dietetycznej
• poprzez formularz dostępny na naszej stronie https://fitandmore.pl/kategoria/catering-dietetyczny/

Jaki jest koszt planu żywieniowego?

Ceny planów żywieniowych zaczynają się od 50zł/dzień. Jest to jedna z najniższych cen na rynku przy wysokiej jakości usług. Cena zależy od rodzaju planu a także długości jego trwania. Cennik dostępny na naszej stronie: https://fitandmore.pl/kategoria/catering-dietetyczny/

W jaki sposób mam wybrać plan żywieniowy odpowiedni dla mnie?

W celu dobrania odpowiedniej diety oraz kaloryczności zachęcamy do kontaktu z naszym dietetykiem: dietetyk@fitandmore.pl. Tel: 796-300-003. Pod każdym planem znajduję się opis diety, który podpowie czy jest ona właśnie dla Ciebie!

W jaki sposób mam dobrać odpowiednią dla siebie kaloryczność?

Aby dobrać odpowiednią kaloryczność, zalecamy skorzystać z kalkulatora Podstawowej Przemiany Materii (PPM) oraz Całkowitej Przemiany Materii (CPM). W celu redukcji kaloryczność planu nie powinna być niższa niż PPM oraz mniejsza o 500-1000kcal od CPM. Wszystko zależy od punktu wyjścia.

Czy mogę zmienić rodzaj planu żywieniowego lub jego kaloryczność w trakcie trwania diety?

Można zmienić kaloryczność oraz rodzaj diety w trakcie jej trwania. Wystarczy poinformować nas o tym drogą mailowa biuro@fitandmore.pl lub telefoniczną 797-200-002 od poniedziałku do piątku do godziny 11.

Skąd mam wiedzieć, czy posiłek przeznaczony jest do odgrzania, czy spożycia na zimno?

Do każdej torby dołączone jest menu. Posiłki przeznaczone do odgrzanie oznaczone są gorącym garnuszkiem.

Czy pojemniki, w których otrzymam posiłki można podgrzewać w kuchenkach mikrofalowych?

Pojemniki w których otrzymujesz od nas posiłki przeznaczone są do podgrzewania w kuchenkach mikrofalowych. Wystarczy uprzednio nakłuć folię aby danie podgrzało się równomiernie. Prosimy o wyłożenie na talerz części dania które nie nadają się do podgrzewania (np.surówki).

Czy mogę zrezygnować z mojego cateringu w weekendy?

Podczas zamawiania diety można wybrać opcję z weekendami lub bez. W każdej chwili trwania planu można dodać lub usunąć dostawy weekendowe.

Czy dostarczacie plan na cały weekend?

Plany żywieniowe na weekend dostarczane są w piątek wieczorem na dwa dni.

Czy mogę odwoływać pojedyncze dni cateringowe?

Można odwoływać pojedyncze dni cateringowe uprzedzając nas o tym 48h przed planowaną dostawą. Przykładowo: zawieszam plan na środę, dzwonię z informacja w poniedziałek.

Co się dzieje z zawieszonymi dniami cateringowymi?

Odwołując pojedyncze dni cateringowe, przechodzą one na koniec zamówienia wydłużając przy tym czas dostaw o ilość zawieszonych dni trakcie jego trwania.

Czy mogę zmieniać adres dostawy?

Adres dostawy można zmienić w dni robocze, do godziny 11 w dniu dostawy.

Dlaczego wszelkie zmiany dotyczące mojego cateringu muszę zgłaszać minimum 48 dni robocze wcześniej?

Wszystkie surowce zamawiamy na świeżo zgodnie z ilością aktualnych zamówień. Wszelkie zmiany „na ostatnią chwilę” zaburzają logistykę firmy, która jest bardzo dużym wyzwaniem. Zgłaszając zmiany 48h przed planowaną dostawą pozwala to na mniejsze marnowanie jedzenia.

W jakich godzinach odbywają się dostawy cateringu?

Dostawy cateringu odbywają się dnia poprzedniego od godziny 17 do godziny 24. Można zawężać przedział godzinowy informując nas od której godziny możemy dostarczyć posiłki. Dostawy do firm odbywają się w godzinach porannych od 4 do 9, można zawężać przedział godzinowy informując nas do której najpóźniej możemy dostarczyć posiłki.

Czy mogę zgłosić kilka adresów dostawy?

Można zgłosić kilka adresów dostawy z dokładnym rozpisaniem w jaki dzień, na jaki adres ma odbyć się dostawa. Zmiany adresu można dokonać w dni robocze do godziny 11.

Czy mogę udostępnić klucz/kod do bramy wejściowej, aby kurier zostawiał mi posiłki pod drzwiami?

Udostępnienie kodu do bramy lub klucza bardzo ułatwia nam dostarczenie posiłków. Prosimy o udostępnienie kodu do bramy podczas składania zamówienia.


Czy mogę otrzymać zestaw posiłków na dwa dni, w sytuacji gdy wyjeżdżam na jeden dzień i nie będę mógł odebrać dostawy nazajutrz? Czy otrzymam identyczne zestawy?

Istnieje możliwość zamówienia posiłków na dwa dni. Wówczas klient otrzymuje dwa identyczne zestawy z wyjątkiem dostawy weekendowej. Nie dostarczamy posiłków na więcej jak dwa dni do przodu w celu zachowania jak najwyższej jakości i świeżości potraw.

Czy mogę wykluczać produkty, których nie lubię lub jestem na nie uczulony?

W cenie planu żywieniowego istnieje możliwość wykluczenia maksymalnie 3 produktów żywieniowych. Nie ma możliwości wykluczenia całych dań oraz przypraw.

W jaki sposób mogę korzystać z bezpłatnych porad Waszego dietetyka?

Nasz dietetyk dostępny jest od poniedziałku do piątku (8.00-16.00) pod numerem telefonu 797-300-003, lub adresem mailowym dieteyk@fitandmore.pl. Istnieje również możliwość skorzystania z bezpłatnej konsultacji dietetycznej wraz z analizą składu ciała (analizator składu ciała InBody) w każdy wtorek oraz czwartek od godziny 10 do 17.00 po uprzednim umówieniu wizyty.

Czy mogę zamówić dietę jako prezent?

Podarowanie bliskiej osobie planu żywieniowego to doskonały pomysł. Możecie zatem zamówić voucher na dowolny plan żywieniowy na określoną kwotę. Voucher można odebrać w naszym biurze na ul. Stary Rynek 95/96 w Poznaniu.

Mam dietę ułożoną przez swojego dietetyka. Czy możecie przygotowywać dla mnie codzienne posiłki według tych wskazówek?

Nie szykujemy indywidualnych planów żywieniowych. Przy pomocy naszego dietetyka, pomożemy dobrać plan najbliższy Twojej diecie.

Jakie są zalecenia żywieniowe w trakcie stosowania cateringu dietetycznego?

Zalecenia są bardzo proste! :

  1. Śniadanie najlepiej spożyć do 40 minut po przebudzeniu. Warto wcześniej wypić szklankę ciepłej wody z cytryną na pobudzenie organizmu.
  2. Czarna kawa i herbata, bez cukru nie wpływają negatywnie na dietę. Zalecamy odkrycie smaków zielonej, białej i czerwonej herbaty, a także ziołowych naparów czy zielonej kawy.
  3. Spożywanie posiłków można dostosować do swojego planu dnia, najlepiej spożywać je w odstępach co 3-4 godziny.
  4. Posiłki około treningowe są równie ważne. W planach sportowych znajdziesz koktajl potreningowy, do wypicia bezpośrednio po zakończonym treningu.
  5. Zalecane jest wypijać 1,5 litra wody mineralnej dziennie. Gdy ćwiczysz warto wypić więcej.
  6. Słodycze, napoje gazowane, nektary owocowe nie są już Ci potrzebne 🙂 Każdy podwieczorek od Fit&More to zdrowa i słodka przekąska.
  7. Aby Twoje posiłki były świeże przez cały dzień zalecamy przechowywać je w temperaturze 4-6 stopni Celsjusza.
  8. Świetnie, gdy uda Ci się zjeść jeden posiłek w ciągu dnia na ciepło – Twój organizm z pewnością to doceni. Do podgrzania można użyć mikrofali, piekarnika lub patelni (bez użycia tłuszczu). Do dań z makaronem, kaszą lub ryżem, zaleca się dodatek wody do odgrzewania. Surówki oraz sałatki przed odgrzaniem należy wyciągnąć z pojemnika.
  9. Pojemniki, w których zapakowane są posiłki przystosowane są do odgrzewania w mikrofalówkach (3-4 minuty, po nakłuciu folii, bez konieczności jej zdejmowania).
  10. Nasze plany żywieniowe skomponowane są w oparciu o odpowiednio zbilansowane makroskładniki, dostarczając Twojemu organizmowi wszystkie niezbędne witaminy i minerały. Posiłki przygotowywane są bez użycia sztucznych barwników i konserwantów. Możesz być pewien, że odżywiasz się zdrowo.
  11. By zadbać o dobry sen dobrze zjeść kolację dwie godziny wcześniej.

Czy wszystkie posiłki powinienem zjeść tego samego dnia?

Posiłki znajdujące się w Twojej torbie to całodzienny bilans energii, makroskładników, minerałów oraz witamin. Należy spożyć wszystkie tego samego dnia.

Czy Wasz catering dietetyczny jest bezpieczny?

Nasze jadłospisy układane są przed wykfalifikowanego dietetyka z wieloletnim doświadczeniem. Wraz z Szefem kuchni monitoruje cały proces produkcji, od wyboru odpowiednich surowców, po smak i wygląd dania. Oferowane przez nas posiłki są w pełni bezpieczne!

Kiedy będę otrzymywał zamówione posiłki?

Zamówienie należy złożyć 48h przed planowaną dostawą. Na twój adres mailowy wysyłamy potwierdzenie zamówienia z kwotą do przelewu za zamówiony plan żywieniowy. Zamawiając plan w poniedziałek, po otrzymaniu potwierdzenia zapłaty otrzymujesz go od nas na środę.

Gdzie mogę znaleźć Wasze menu?

Nasze dzienne menu udostępniane jest codziennie na naszym profilu na facebooku https://www.facebook.com/fitandmore oraz Instagramie @fitandmorecatering

Jakich danych potrzebujecie podczas składacie zamówienia?

Aby złożyć zamówienie potrzebujemy uzyskać następujące informację:
Imię oraz nazwisko odbiorcy planu żywieniowego, telefon kontaktowy, adres mailowy, adres dostawy, kod/klucz do bramy, nazwę oraz kaloryczność wybranego planu żywieniowego, okres dostawy.

Czy istnieje możliwość zwiększyć kaloryczność diety o 200kcal? Czy mogę domówić dodatkową przekąskę ptreningową?

Do każdego zestawu istnieje możliwość dokupienia batonika potrenigowego o wartości 200 kcal. Taki batonik występuje we wszystkich zestawach sportowych, naprzemiennie z koktajlem (jesienią oraz zimą). Idealnie sprawdza się w przypadku gdy trenujemy kilka razy w tygodniu i na te dni chcemy podnieść kaloryczność diety. Można zamówić je zarówno do codziennego planu jak i na wybrane dni. Koszt batonika to 5 zł/sztukę.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przewiń do góry